poniedziałek, 26 października 2015

INSTRUKTORZY POLE DANCE: Ewa Kańtoch

ZATRUDNIENIE


BIOGRAFIA

Pole Dance to moja pasja od niemalże trzech lat. Taniec na rurze jest wymagającą techniką, ale dobrze opanowany daje niesamowite poczucie lekkości i kontroli. Fascynują mnie także możliwości różnorodnej interpretacji pole Dance ? od najprostszych, erotycznych występów Alethei Austin, po liryczne choreografie Marlo Fisken. W tej wciąż rozwijającej się technice każdy może odnaleźć swój styl, a dodatkowo dostać na treningu żołnierski wycisk! Przygodę z tańcem zaczęłam już we wczesnym dzieciństwie, w szkolnych zespołach tańca oraz na warsztatach baletowych. Później trenowałam akrobatykę w lubie Legia oraz brałam lekcje tańca w Studio Buffo i studio tanecznym Hanny Kamińskiej w warszawskiej Szkole Baletowej.